söndag 12 september 2010

Nystart!

Bloggen har varit väääldigt inaktiv. Från att ha startat ganska optimistiskt i februari har jag bara skrivit ett fåtal inlägg, och bara behandlat fyra böcker.
Idag gjorde jag om looken helt och hållet; nya färger och framför allt bilden med bloggtiteln som jag blev väldigt nöjd med.
Nu har jag tänkt bli mer aktiv, det är ju ändå höst och mysväder och då måste man läsa mycket!
Jag vågar hoppas på att kanske få någon intresserad att följa vad jag skriver, vill gärna få igång lite mer av en diskussion och kanske planera mer vilka böcker jag läser, få tips och utbyten av tankar.
Får väl se om det visar sig vara överambitiöst. :)

En framtida plan är också att läsa böcker och sedan titta på filmerna med samma titel. Kanske kan bli intressant att reflektera lite över hur man har valt att göra.

Så, om någon faktiskt är här och läser - tycker du det kan vara intressant med något av detta alls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar